سرنوشت من و ادرین pr2

Mari · 13:13 1399/11/20

خوب خوب چیزی ندارم به نظر خودم این پارت غمگینه نترس پارتای بعد بهتره 

 

 

 

ادامه مطلب


‌کوامی من : اینجاش خیلی ظالمانه است نمیشه ورش داری  من : خیر بریم سراغ داستان اول راه که خواننده هامو می خوای از دست بدم  کوامی من : خیر هرگز  کلوئی دستور میده مرینت به مدرسه ی شبانه روزی السفرودا بره  کوامی : اما اونجا که خیلی بده تازه مدیرشم کلوئی هست   من : جاااااان طفلی 😢😭😭  مرینت : اما اما....  در همین حین اقای اگرست از راه می رسه  ادرین میگه پدر منم می خوام با مرینت برم  اقای اگرست در جواب پسرش میگه نه تو باید به نامزدد کاگامی برسی خیر اگه می خوای ولش کنی برو اما اگه رفتی دیگه بر نگرد  کوامی من : 😢😢😭😭😭😭 نه اخه .. من : اخه و .... بزار داستانو بنویسم دیگه  کوامی من : باشه بابا حالا جوش نیار یه وقت املت روت می پزن ها  مرینت : ادرین تو و کاگامی نامزدین  مرینت گریه می کنه و با ناراحتی از پاریس میره توی راه نامه ای به ادرین مینویسه درون نامه :  کاشکی می شد رو در رو  بهت یه چیزی رو بگم  نمی تونم بگم که عاشقتم  کاگامی عاشق تو نیست اینو بدون  اون یه سواستفاده گر  نه یه عاشق  بدون اگه رفتم فرانسه و دیر رسیدی  و پیدام نکردی  بدون رفتم دنبال ارزوهام  پیش لوکا  من عاشق واقعی اش نیستم  اما بهش علاقه دارم  اینم بدون اگه روزی پشیمون شدی  من کنارتم فقط کافیه پیدام کنی  از طرف مرینت امید وارم درک کنی  وقتی ادرین نامه رو تو فرود گاه می خونه با گریه جلوی کاگامی مادرش و پدرش دنبال هواپیمای مرینت میره و میگه  همش دروغه دروغ نیست اخه چرا بهم نگفتی وایستا و نرو  اما هواپیما رفت و مرینت با تمام ناراحتی اش وقتی که اشکا داشتن همه ی لباسشو خیس می کردند از اونجا دور شد و رفت  ادرین از همون لحظه به بعد ناراحت بود و مرینت فقط به ادرین فکر می کرد دریغ از اینکه کاگامی خوشحاله و لوکا دوستش نداره و می خواد فقط ازش سواستفاده کنه  در همین حین ادرین تو اتاقش خودشو زندونی می کنه و فقط داره به مرسنت و زندگی با اون فکر می کنه در حالی که مرینت پیش لوکا ادری رو داره فراموش می کنه قراره باهم ازدواج کنن ادرین و کاگامی هم قراره ازدواج کنن  کوامی من : خیلی غمگینانه بود ❤😭❤😢😢😢😢😭😭 من : اره می دونم اما پارت بعدی از اینا هم باحال تره فقط یک کوچولوشو میگم مرینت و ادرین همو موقع عروسی می بینن  راستی اون ❤کلیک کن رو من ❤😜 الکی بود زرنگا فهمیدن 😂😂😂  پارت بعد رو از دست ندید دیدار دوباره ی دو عاشق  راستی برای پارت بعد سه کامنت  سه تا لایک  فوقش دوتا کامنت دو تا لایک کمه دیگه 
اون ادامه مطلب بالا بود 
خوب  
الکی بود همین کار دیگه ندارم